latenza bassa, molto bassa ...

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

la risposta di Focusrite :

Hello Alessio,

Thank you for contacting us. We apologize for the delay in responding to your support ticket.

Unfortunately, the Scarlett 8i6 will not help you achieve what you are trying to do since the headphone outputs always carry the signals that are currently routed to analogue outputs 1 & 2 and 3 & 4 respectively (as stereo pairs) in Focusrite Control. If you need four outputs that are independent from the headphone outputs, you would need the Scarlett 18i8 or 18i20.

For the Scarlett 18i8, the headphone outputs always carry the signals that are currently routed to analogue outputs 5 & 6 and 7 & 8 respectively (as stereo pairs) in Focusrite Control. This leaves line outputs 1-4 open/

For the Scarlett 18i20, the headphone outputs always carry the signals that are currently routed to analogue outputs 7/8 and 9/10 (as stereo pairs) in Focusrite Control. This leaves you line outputs 1-6 open

Please let us know if you have any other questions or concerns.

Best Regards,

Questo significa che ci vuole almeno la 18i8 per fare stò giochino ma occupando tutti e 4 i canali di output l'ascolto nelle casse deve essere fatto dal mixerino
      mentre con la 18i20 l'ascolto con le casse lo posso fare dalla scheda audio ...
      ... penso che un sogno così non ritorni mai più !
      perà adesso ne sappiamo un pò di più sul perchè alcune schede economiche suonano performanti, il risparmio viene fatto nella semplificazione del routing del segnale ... tutto sommato preferisco questa soluzione a sacrificare la qualità ...
      ... penso che un sogno così non ritorni mai più !
      Esatto Alessio, e non è una mancanza da poco.
      E delle Clarett invece si sa qualcosa? Ce l'hanno una gestione un po' più flessibile?
      Sarebbe interessante conoscere quali sono produttori e modelli con qualcosa di simile al Totalmix, visto che spesso dispensiamo consigli sui prodotti, tutti parlano di budget pensando solo alla qualità di pre e convertitori, ma la sostanza sta anche nella gestione delle connessioni.
      Siamo tutti sulla stessa Bark.